Blog
Blogs
Van langdurig werkloos naar langdurig inzetbaar
Een baan aanpassen aan een kandidaat in plaats van andersom? Lees hoe Jan Malinda begeleidt naar duurzame inzetbaarheid.
Hoe ik mijn drive vond – en jij mooie verhalen uit Zwolle kunt lezen
Bijdragen aan een plek waar iedereen zich thuis voelt? ‘Dat,’ zei Yvonne, ‘kunnen wij. ‘ Lees hoe ik na 20 jaar mijn drive vond.
Dit doen we als we ons doel bereikt hebben
Een nieuw doel najagen. Dát doen we. Maar waarom? Wanneer is het genoeg?
Hoe vier je oud en nieuw 2020 met je vrienden?
Oud en nieuw 2020 belooft onmogelijk ongezellig te worden. Maar dat hóeft niet. Lees hoe je oudejaarsavond coronaproof mét vrienden viert.
Waarom ik eigenlijk voor mezelf begon
Ik slik. ´Mijn Waarom?´ Klant P. kijkt me geïnteresseerd aan. Ik schaam me. Maar ik vertel toch waarom ik in 2015 voor mezelf begon. Lees verder >
Een poster tegen coronastress?
‘Shit,’ dacht Pieter Omtzigt. Hij was op 21 augustus vast liever via de achterdeur vertrokken. Lees waarom we de Heb Lief-posters maar weer moeten ophangen.
Het verschil tussen een gebruiksvriendelijke website en een Italiaans reclamebord
Een gebruiksvriendelijk website voldoet aan de basisregel van usability expert Steve Krug. Wat dat met een Italiaans reclamebord te maken heeft? Dat lees je hier>
F*k corona! Hoe je SEO-teksten update
Na 7 weken coronacrisis zat ik er wel even doorheen. Want waar schrijf je over als je niets doet? Lees hoe ik mijn apathie doorbrak door SEO-teksten te updaten.
Dáárom was de Workshop Schrijfstijl een succes!
Vrijdag 28 februari begeleidden we vier ondernemers naar hun eigen, onderscheidende schrijfstijl. Maar er gebeurde zoveel meer! Lees maar eens verder.
"Maartje’s werk heeft geresulteerd in een toename van het aantal conversies voor een van onze klanten."
Internetbureau
EEN GREEP UIT MIJN OPDRACHTGEVERS
Mathijs van Weerd
@Accenture
“Maartje’s schrijfstijl is to-the-point en geëngageerd. Ze is flexibel, denkt mee en het persoonlijk contact is fijn.”

Peter Koning
@Raceplanet
“Goede samenwerking, ik geef TekstlinQ een dikke 8!”

Astrid Kemper
@NIZO food research
“Maartje wist ingewikkelde producten naar boeiende bedrijfsverhalen te vertalen.”
